100917

Hej!

I väntan på smörgåsbuffén tänkte jag ge er en liten uppdatering.

I onsdags e.m. åkte vi till Haparanda med svärföräldrarna. Var först på Barnens Hus och kollade på vagnar och babyskydd. Har bestämt mig för att jag ska ha en Emmaljunga, och den billigaste kostade 6000 kr. Billigt och bra ;P

Sen var vi på Skopunkten. Hittade ett par skor som passade, men då sa svärmor "tänk på att du kommer ha svårt för att böja dig ner och ta på dom där när magen blir större". Så jag skippade dom.

Efter det blev det IKEA. Där köpte vi en hylla, krukor, servetter och nå mer som jag inte kommer ihåg nu :P

Var även på ÖB och Maxi. Därifrån fick vi med oss tvättmedel, sköljmedel, rakblad osv.

Vi avslutade dagen med middag på Bacchus. Beställde en pizza med räkor och ananas, och jag fick en med oxfilé. Dom kom fram till att dom gjort fel, så dom gav mig oxfilépizzan i en kartong att ta med hem (fast jag sa att jag inte ville ha den), och så gjorde dom en ny åt mig. Och Janne beställde ett skrov med smältost, men hans strips var typ dränkta i dressing, och han gillar inte ens dressing :P Svärföräldrarnas pizzor var kalla. Middagen var inte så lyckad m.a.o.

Vi kom hem vid 21-tiden, och då packade vi upp allt och sen la vi oss och såg idol på datorn.

Skönt med fredag idag förresten. Ikväll blir det mys med någon god mat, och sen stekta bananer med smält choklad och glass till efterrätt.

Nåja, nu ska jag gå till caféet och äta frukost.


Ciaaao!
 PUBLICERAT »  2010-09-17 @ 09:03:40 | KATEGORI » Allmänt | kommentera(0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0