100913

Goddag!

Fy tusan vilket fint väder vi fick i lördags! Var ju som sommar. Vi åkte till svärföräldrarnas stuga och satt där och sola på altanen. Sen när dom kom in från fisketuren så stod jag och kolla när dom rensade fisken, och Janne gjorde upp en brasa.

Sen kom även Jonte, Jeppe, Sandra, Jack och Malin dit. Det bjöds på halstrad, rökt och kokt sik och abborre. Och när vi hade ätit så åkte vi hem.

Jag la mig då och vilade, och sen kom Jonte och Janina förbi.

Igår hade vi tvätt-dag. Och så klippte jag Jannes lurviga hår. Till middag blev det grillad oxfilé och potatissallad, och det var inte alls gott. Fast nu när jag är gravid kan jag knappt äta något. Det mesta både smakar och luktar dåligt, speciellt om det är stekt. Bara jag tänker på t.ex. stekt lax så börjar jag må jätte illa. Så det är ganska jobbigt när Janne frågar VARJE DAG om vi ska äta lax till middag!

Sen när Janne åkte på träning så for jag till pappa och kolla läget hos valparna. Kom nå finnar och skulle kolla på dom, och då börja Diva skälla som fan. Hon brukar aldrig annars skälla, men nu gör hon det direkt någon kommer som hon inte känner igen. Så hon skyddar sina små barn, även fast hon verkar vara väldigt less på dom.

Nu har jag snart lunch, så då ska jag cykla hem i solskenet.

Ciaaao!
 PUBLICERAT »  2010-09-13 @ 11:40:52 | KATEGORI » Allmänt | kommentera(0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0