100905

Tjoo!

Igår bakade vi som sagt bullar, och så åt vi tacos. Perfekt lördagkväll!

Idag har jag sovit, och sovit, och sovit. Har haft ont i nacken och mått allmänt konstigt. Dåsig i skallen osv.

Men tog mig upp ur sängen till slut och cyklade iväg till farmor. Hon hade lunginflammation och var jätte sjuk, så jag stannade inte så länge.

Nu har Janne farit på träning, och jag ska strax baka en banankaka för vi har ett par bananer som börjat bli bruna. Sen ska jag baka frallor så Jannebanan får nybakt bröd när han kommer hem. Ojoj vilken hemmafru jag är ;)

Jag har förresten fått gravid-cravings. Jag är konstant sugen på vindruvor. Har ätit 3 förpackningar den här veckan. Galet! Men tur att det inte är godis eller något annat jag är sugen på iaf!

Nä, nu ska jag gå och sätta igång med baket!


Ciaaao!

 PUBLICERAT »  2010-09-05 @ 18:52:07 | KATEGORI » Allmänt | kommentera(0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0