100903

Äntligen fredag!! Ska bli så himla skönt med helg! Och detta är våran första lediga helg tillsammans på väldigt lång tid. Ska bli skönt nu när Janne bara kommer jobba måndag-fredag i ett par veckor så vi kan umgås och hitta på saker tillsammans.

Ska förresten på massage idag. Har haft ont i ryggen i typ 2 veckor, men nu har det börjat bli olidligt. Så vi får väl se om jag har någon låsning eller vad det är. Hoppas verkligen att det inte är foglossning!

Igår fick vi upphängt våran nya antenn. Den vi hade var för gammal så vi kunde inte se alla kanaler vi betalar för. Jag ser ju väldigt sällan på tv, men bara för att kanalerna inte funkade så har det varit massa program jag hade velat se :P Janne är iaf nöjd, för nu kan han se fotboll igen :P

Ikväll ska jag laga goood mat. Vi brukade ju göra en super god gryta med älgkött förut, men nu har vi inget älgkött så jag ska göra den med fläskfilé istället. Förhoppningsvis blir den lika god ändå :)

Sen kanske vi far en sväng till Påläng och hälsar på. Känns som att det var ett tag sen man var dit.

På lördag ska vi baka bullar. Janne tycker vi ska sätta choklad i bullarna, så vi får väl se om dom blir goda :)

Varje fredag får vi smörgåsbuffé på jobbet, så nu ska jag gå och äta frukost :)



Ciaaao!
 PUBLICERAT »  2010-09-03 @ 09:04:29 | KATEGORI » Allmänt | kommentera(0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0