Dagen D - Ultraljud



Här har ni våran lilla bebis med pussmun! (Ansiktet i profil, ifall någon har svårt att se)

Blev ganska suddigt eftersom jag fotade med mobilen, men det får duga.

Bebis mår bra och allt ser fint och normalt ut.

Innan vi gick in sa jag till Janne att det är en tjej. Frågade barnmorskan och hon sa "Det är jätte svårt att se och jag har inte sett något som tyder på att det är en kille, men jag har heller inte sett något som tyder på att det är en tjej. Jag gissar på att det är en tjej, men ni får ta det med en nypa salt".

Så vi vet alltså inte säkert om det är en tjej eller en kille. Vi får helt enkelt vänta och se!

Janne har redan börjat planera inför nästa bebis. Hur ska detta sluta? :)

 PUBLICERAT »  2010-10-28 @ 18:11:36 | KATEGORI » Allmänt | kommentera(1)

Kommentarer
Postat av: Therese

Men, så fint med närbild på lilla ansiktet!

Det är nu tiden börjar gå riktigt långsamt :)

2010-10-30 @ 00:18:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0