101025

Goddag!

I fredags åkte jag och min andra hälft till Haparanda när jag slutade. Först var vi på Barnens Hus och kikade lite. Köpte ett regnskydd till vagnen och pysselböcker åt Simon och Filippa.

Sen for vi och köpte mig en jacka. Var inte det lättaste. Eftersom det ska få plats en stor bebismage i den så fick jag ju ta en mycket större storlek än vad jag brukar ha, så då blev den ju så stor i övrigt. Ärmarna är ca 20 cm för långa :P Men nu slipper jag frysa iaf.

Sen for vi på ÖB för pappa hade bett oss köpa julmust och så handlade vi lite tvättmedel och sköljmedel och sånt.

Efter det blev det middag på MAX. Var jätte länge sedan vi åt där, så det var gott.

När vi hade ätit rullade vi mot Kalix. Jag och sötnöten hade allsång i bilen till Björn Rosenström haha.

Och eftersom det var fredag så hade vi självklart planerat att se Idol, men det var så tråkigt tema så vi såg knappt halva programmet innan vi stängde av skiten och såg sos gute istället.

Och precis som alla andra lördagar så vaknade Janne före tuppen, och så väcker han mig. Och då kan jag inte somna om sen. Men på söndagen lät han mig sova till 10.30 ;)

Söndagen spenderade vi hos mor eftersom syster och barnen var där. Fick oss en babysitter, täcken, kudde, sängkläder, filt osv till bebisen. När Janne kände på filten sa han "Den här var ju mysig, den ska han ha när vi ligger och ser tv". Det kan han glömma, min bebis ska inte bli någon tv-tittare ;P

Sitter på jobbet nu. Min kollega skickade mig på lunch vid 11.40 och sa "kom tillbaka till 16, för då går ju jag hem så får du vara till 17". Men jag hade så tråkigt hemma så jag for hit vid 15-tiden. Så nu är det ca en timme tills jag slutar och då ska jag fara och handla. Sen ska jag försöka göra köttfärslimpa. Har aldrig gjort det förut, så jag hoppas den blir god :P

Nåja, nu ska jag avsluta.


Ciaaao!
 PUBLICERAT »  2010-10-25 @ 15:48:05 | KATEGORI » Allmänt | kommentera(1)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är så bra att tvn finns. :D

Föresten, vad tycker du om min blogg? Då menar jag inte designen som jag nyss har ändrat efter en omröstning på hur den skulle se ut, utan innehållet. Jag försöker få fler läsare så jag undrar om du vill göra bloglovinbyten? ;)

2010-10-26 @ 02:40:55
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0