Fuck off and die

Jag är så jävla less på min far. Han är en bitter man som skriker när han pratar och kommer dö i ensamhet. Han hånar sina barn. Kallar mig fet, ful, värdelös och äcklig. Vilken normal människa säger såna saker åt sina barn?! Skulle jag ens tänka tanken att säga något liknande åt mina barn så hoppas jag att någon spärrar in mig.

Han har ett sjukligt kontrollbehov och älskar att bestämma och hota med saker. Först vägrade han renovera om vi skulle ha kvar Ronja. Men Zelda var det inge fel på, hon var så lugn och fin. Men nu säger han att vi ska sälja Zelda. Bara för att han ska få som han vill.

När jag nyss hade fått körkort ville han åka till Borås och sa att jag skulle komma med och hjälpa till att köra för han orka inte köra hela vägen själv. Och när jag inte ville följa med så sa han att jag skulle packa mina saker och flytta därifrån. Normalt?

Jag har tänkt köpa mig en bil flera ggr, men då har han sagt att jag inte ska göra det för han ska köpa en bil åt mig. Men nu gapar han och säger att jag kan fixa mig en bil själv eftersom jag snart är 25 år gammal och borde klara av det själv. Är du schizofren eller vad fan är ditt problem?!

Jag behöver inte dig i mitt liv och eftersom du inte kan bete dig som en far ska göra så behöver du int ha något med mig eller barnet att göra. Om mina barn någonsin frågar efter sin morfar kommer jag säga att han är död.


Du har dina miljoner på banken, men sen då? Dina barn avskyr dig och det borde väl säga ganska mycket om dig. När fan ska du vakna upp och inse hur du beter dig?


Vi kommer köpa oss en egen bil och flytta till en lägenhet, så kan du ju sitta här och ruttna med dina pengar.


Du är numera död i mina ögon.


Tack och hej!


 PUBLICERAT »  2010-11-07 @ 13:38:28 | KATEGORI » Allmänt | kommentera(7)

Kommentarer
Postat av: josse

Blev riktigt tårögd när jag läste ditt inlägg tycker så synd om alla barn enklusive mig själv som har en förälder som behandlar en som skit!

dom gjorde sitt val att skaffa barn

men barnen fick fan inte välja sina föräldrar och om man fick det så skulle man knappast välja någon som behandlar en som skit ! fy fan skäms på alla dåliga föräldrar ! stor kram till dej

2010-11-07 @ 16:23:28
URL: http://goooa.blogg.se/
Postat av: frida

du vet väl att gubben läser din blogg??

2010-11-08 @ 13:10:20
Postat av: frida

du vet väl att gubben läser din blogg??

2010-11-08 @ 13:10:30
Postat av: frida

har han inte lärt sig hur man beter sig på 50 år så kommer han inte lära sig dom närmsta 50 heller, tyvärr! hopplöst fall!

2010-11-08 @ 15:17:24
Postat av: Anonym

även om det är hopplöst fall betyder det inte att man ska acceptera det beteendet

2010-11-08 @ 18:33:57
Postat av: frida

acceptera nej, men det är ingen ide att lägga energi på det, bara vända ryggen till och inte vara i närheten av puckot!

2010-11-08 @ 20:09:06
Postat av: frida

näe men han verkade allmänt irriterad (mer än vanligt)

2010-11-09 @ 09:23:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0