101124

1 månad kvar till jul idag!

Kommer aldrig glömma förra julafton, när dom ringde från ReklamGuiden och sa att jag vunnit datorn. Svärföräldrarna var till oss igår, och då började dom prata om det och skrattade för jag var typ hysterisk ;) Hahaha. Dom tyckte jag skulle tävla i år igen, men jag tvivlar på att jag skulle vinna 2 år i rad ;P Janne vann ju dessutom 10 liter bensin då. Han kanske vinner 1:a pris i år istället då? :)

Men jag kan ju säga att vi slet som fan för att samla dom där bokstäverna. Vi var ute i typ 30 minusgrader och gick runt stan, allt för att vinna! Haha


Inatt har jag sovit jätte dåligt. Och det tog jätte länge innan jag somnade igår kväll också. Och det var tydligen samma för Janne, för efter typ en halvtimme sa han "Är du trött? Ska vi se Criminal Minds?" Men jag ville försöka sova istället. Och så vaknade jag dessutom 05.58 imorse av att pappa kom till oss och skulle hämta en grej. Och sen kunde jag inte somna om. Så det kommer bli en tung dag det här!

Nå, på återseende..



Ciaaao!
 PUBLICERAT »  2010-11-24 @ 09:23:35 | KATEGORI » Allmänt | kommentera(0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0