101122

Goddag!

Sitter på jobbet och håller på att somna! Är riktigt trött idag. Egentligen skulle jag ju ha slutat jobba här om 2 ½ vecka, men dom vill ha kvar mig här. Så i fredags skrev jag på ett nytt avtal om att jag ska jobba till 31/1. Hon sa "sen får vi väl se om du orkar nå mer", men det tror jag inte. Vill ju inte jobba tills det är dags att åka till BB vafan :P

Känns helt sjukt att jag snart jobbat här ett halvår. Tiden har gått jätte fort!


I helgen så har vi mest tagit det lugnt. Varit en sväng till Påläng, och till farmor. Idol i fredags var ju skit tråkigt. Inte en enda bra låt. Och varför får pundar-Jay vara kvar? Har inte TV4 nolltolerans mot droger? Så sjukt att han först sitter och säger till tidningarna att han slutat med drogerna, och typ en vecka senare röker han på. Nä fy fan, skicka ut honom! Folk som väljer att använda droger måste ju sakna mer än en hjärncell, totalt idiotiskt.

Tycker att det inte varit någon riktigt bra deltagare i idol i år. Jag höll ju på Daniel, men nu när han är ute så hejjar jag inte på någon. Jag vart iaf glad att Andreas åkte ut, gillade inte alls hans attityd!


Förresten så har bebisen fått jätte starka ben, för nu sparkar den minsann jätte hårt! Gör riktigt ont ibland. Och igår kände Janne den för första gången. Han fick ett jätte stort leende, och jag själv fick tårar i ögonen haha.


Nåja, nu ska jag ta rast.



Ciaaao!

 PUBLICERAT »  2010-11-22 @ 14:28:15 | KATEGORI » Allmänt | kommentera(1)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Eftersom svaren kom en vecka efter testet så borde det rimligtvis ha visat på hasch i blodet och inte i urinen, därmed har han alltså inte rökt på i samband med när testet togs. Det hade varit icke-humant och oempatiskt av tv4 att kicka Jay. Självklart ska det ställas krav på honom nu, behandling och uppföljningar. För det måste få konsekvenser, kännbara sådana. Men jag förstår din tanke. En annan sak, att kalla honom pundar-Jay och definiera honom på det viset känns lite konstigt i mina ögon. Vi människor gör tyvärr så, vi stämplar någon, och det behövs inte mkt för att vi ska göra det. Men vi måste alltid komma ihåg att det finns en människa där. Det har jag lärt mig de senaste åren, att bakom varje missbruk finns en människa. Det är någons son/dotter/bror/syster..etc som vi säger så om.

2010-11-22 @ 20:53:21
URL: http://paucisverbis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0