101110

Tidigare i veckan på jobbet:

Karin - Hur är det nu med lill-mamman här?
Jag - Jo nog är det bra, nu när man passerat halvtid börjar ju nedräkningen.
Karin - Ja jag ser ju det, du har ju fått en rejäl kula!

Sen på kvällen frågade jag Janne:

Jag - Har jag fått en rejäl kula?
Janne - *lyfter på täcket och kollar på magen* Nä, men nog ser man ju att du är gravid.

Idag sa kvinnan som jobbar i caféet på jobbet: Nu växer magen, rakt ut!

Förra veckan sa Lisa: Vilken mage du fått!


Såå, vågar Janne inte säga att jag har en stor mage eller vadå? ;P

Kommer det sluta med att jag har en sån här kula?




Förövrigt hade vi 9 grader i huset igår. Tänk om vi hade haft bebisen nu, den hade ju frusit ihjäl! Det är ju värst när man ska kliva upp på morgonen och det är kallt. Då ligger man helst kvar under täcket.

Tänkte att jag skulle testa åka lokalbussen till jobbet imorse. Det resulterade i att jag kom 5 minuter försent. Tyckte det var jätte pinsamt, jävla skit buss!

Janne hittade ju en bil igår som han tänkte köpa. Men 2 timmar efter annonsen kom upp så var bilen såld. Synd där. Borde ju iaf betyda att det var ett riktigt fynd :P

Halv 9 igårkväll sa jag till Janne att jag var sugen på en smörgås, och vi hade inget bröd hemma. Så han satte sig på cykeln och trampade iväg till ICA i kylan och köpte bröd fast jag sa att han absolut inte behövde göra det. Visst har jag sagt att jag har världens bästa sambo? ;)


Nåja, nu ska jag fortsätta med annat.


Ciaaao!

 PUBLICERAT »  2010-11-10 @ 10:12:51 | KATEGORI » Allmänt | kommentera(0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0