101108

Imorse när jag klev upp gick jag som vanligt till termometern för att kolla hur kallt det var ute. Trodde det skulle vara runt -5, så jag blev ganska förvånad när det stod -15.3 :O

Har ju kommit alldeles för mycket snö för att jag ska kunna cykla till jobbet. Så det blev en kylig promenad. Benen och kinderna var som isblock när jag kom fram.

Var ju hos barnmorskan i fredags, och frågade då varför jag får ont i magen när jag cyklar. Fick inget svar på de, hon sa bara att jag inte ska cykla då för det är ju ett tecken på att kroppen säger ifrån. Och så sa hon "du ska få se när det blir halt ute att du kommer få ont i bäckenet". Men jag har ju redan problem med det, och värre blir det nu när jag måste gå till och från jobbet. Höll på att halka flera ggr när jag gick hit.

Fick även lyssna på bebisens hjärta när jag var hos bm. Hjärslagen var 168 så hon sa att det är en tjej. Men vi får väl se. Är iaf helt inställd på att det kommer vara en tjej nu, så om det kommer ut en liten gosse så kommer jag bli väldigt förvånad :P H*n låg iaf och sparkade i magen när hon lyssnade på hjärtat, så det small i apparaten :P

Har börjat känna små sparkar nu. Känns ganska overkligt. Men då vet jag ju iaf att den lever.


Har ont i halsen, så nu ska jag pimpla massa vatten.



Ciaaao!

 PUBLICERAT »  2010-11-08 @ 10:19:10 | KATEGORI » Allmänt | kommentera(0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0