Wedding @ Langkawi

Ja här får ni se min bror och hans sambo's vigsel som vi var på i Malaysia. Det blev lite hattigt filmat i början, för vi visste inte att hon skulle komma gåendes på stranden, men man ser henne komma gåendes med sin far mellan träden iaf :) Musiken dog mitt i allt, men som tur var kom den ju igång igen :) Dock vet jag inte varför ljudet försvann på min kamera mitt i allt :S

Och ja, jag vet att man hör mina snyftningar och snörvlingar haha, men det var nog inte ett öga som var torrt där :P T.o.m min bror grät, men det var väl för att hans brud var så otroligt vacker! :)

I slutet av den första filmen skär dom upp tårtan med ett samurajsvärd ;P

På den andra filmen häller dom upp skumpan, och i den tredje filmen kastar vi blomblad på dom istället för ris :)















 PUBLICERAT »  2010-05-02 @ 18:50:16 | KATEGORI » Allmänt | kommentera(1)

Kommentarer
Postat av: Leea

Tack :) Dom är från rusta, endast 169:- rullen, billigt och bra ! :)

2010-05-02 @ 19:45:40
URL: http://poottan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0