100510

Halloj!

Vilket underbart väder vi har idag! Riktig sommarvärme!!

Jag har först varit på arbetsintervju. Det var inget jobb jag sökt. Dom ringde mig i lördags och sa att dom hade sett mitt CV på arbetsförmedlingens hemsida och fastnade jätte mycket för det. Så jag var dit idag. Vill absolut inte ha det jobbet :P

Sedan var jag på Buketten och kikade, och efter det gick jag och Janne till Folkets Hus och kikade. Sedan tyckte älsklingen att vi skulle gå och fika, så vi gick till Lyktan. Vi satt på deras uteservering och det var jätte varmt och skönt :)

När vi hade fikat klart gick vi och handlade på både ICA, Coop och Lågprismarknaden. Så nu har vi massa mat :)

Förresten så blev våran grill-middag vi gjorde i lördags helt underbart god!! Tror vi ska grilla på fredag igen, då vi har varit tillsammans i ett helt år :)

Igår var vi till Påläng och grattade svärfar på 50-årsdagen. Kändes som att det var jätte länge sedan vi var dit :)

Nu har mami varit och hämtat Ronja så vi får lite lugn och ro ;) Vi ska strax äta middag, och sen kanske vi går till huset och fortsätter kratta gården.

Och förresten så såg jag Robin Bengtsson igår igen. Han satt utanför Valhall med en annan kille och väntade på att få åka hem ;P

Nåja, på återseende..



Ciaaao!
 PUBLICERAT »  2010-05-10 @ 17:28:24 | KATEGORI » Allmänt | kommentera(0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0