100308

Hej allesammans!

Har inte skrivit på ett tag nu. Bloggandet blir mindre och mindre intressant..

Förra onsdagen ringde Jeppe och frågade om jag kunde följa med honom till Luleå på torsdagen. Och snäll som jag är så sa jag såklart ja.

Vi åkte vid 10 på morgonen. Först var vi och besiktade hans bil. Och sedan var vi på några affärer på Storheden. Efter det for vi och käkade. Och sen blev det lite shopping i stan. Sen var Jeppe hos läkaren. Tror vi var hemma vid 19 tiden, och då var jag helt slut!

Jag köpte iaf en matta till hallen och en till köket, en spade så Janne kunde skotta bort all snö från balkongen, en väska till min dator, en reseadapter, ett headset till datorn så jag kan prata med Janne på skype när jag är i Malaysia, rakblad, en innebandyklubba åt Janne, och säkert något mer som jag har hunnit glömma bort. Och även fast vi var på massa affärer så gnällde inte Jeppe en enda gång, så det var en fröjd att gå och shoppa med honom :P

På fredagen åkte vi till Påläng där vi åt tacos och spelade poker. Sen kommer jag inte riktigt ihåg vad som hänt fram till den här helgen :P

I fredags åkte vi till Påläng (som vanligt). Där åt vi pizza och sedan på kvällen åkte vi skoter till deras stuga, och sen vidare till en annan stuga. Vi var hemma vid 00.15, och då somnade Stefan ute på gården i skoterpulken hahaha!

På lördagen åkte vi till stugan igen. Vi solade, och fikade och hundarna sprang runt som två galningar. Vi hade egentligen tänkt fara på bio på lördag kväll, men vi kom hem så sent.

Mamma sa iaf att hon kunde ta Ronja så vi for dit med henne, och hon är fortfarande där. Vi har tänkt hämta henne två gånger, men vi har inte fått göra det för dom vill ha henne där :P

På söndag (igår) var vi iaf först ut på stan och åt middag och sedan var vi på bio och såg "Snabba cash". Filmen var bra, men slutade ju liksom mitt i allt. Antar att dom planerar att göra en uppföljare..?

Idag är det strålande sol och plusgrader, men blåser helt vansinnigt mycket! Men vi har iaf varit på stan och kikat i typ varenda butik, men vi hittade inte direkt något som var intressant.

Nåja, nu ska jag se något avsnitt av Desperate housewives, och sedan ska jag plugga lite.

Ciaaao!
 PUBLICERAT »  2010-03-08 @ 13:53:08 | KATEGORI » Allmänt | kommentera(2)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Boken efter snabba cash heter aldrig fucka upp. fick hem den boken i veckan. ska försöka läsa den när jag får tid...

2010-03-08 @ 21:27:50
Postat av: frida

Ja de vet vi ju inte men dom träffas ju bara när någon av oss är ute på gården.

2010-03-10 @ 08:22:00
URL: http://fridadahlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0