Nya skor

Har ju tidigare skrivit här att jag vann ett par rosa sneakers i en tävling som modehus.nu hade på facebook. Jag mailade mina uppgifter till dom, och efter 3 månader hade skorna fortfarande inte kommit. Så jag skrev till dom, och fick till svar att mitt mail hade kommit bort, och dom beklagade det. Och skorna jag skulle ha var slut i min storlek, så jag fick välja ett par nya skor.

Och jag valde dessa:



Dom kom med posten idag, och var faktiskt snyggare i verkligheten än på bild :)

Jag ska nog ha dom på Johanna och Niklas bröllop. Ska ju vara tärna :)

Och det var ju bra att mitt mail kom bort, för skorna jag valde först kostade ca 200 kr, och dom jag fick nu kosta nästan 600 kr ;P Och jag har ju redan hunnit köpa mig ett par snyggare sneakers ;)

 PUBLICERAT »  2010-06-03 @ 11:55:56 | KATEGORI » Allmänt | kommentera(0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0