Neutrogena Visibly Clear

För ett par veckor sedan fick jag hem ett paket från Buzzador.



Det innehöll en tub med Visibly Clear Oil-free Make-up Remover och en flaska Visibly Clear Oil-free Facial Wash, samt en massa prover av produkterna att dela ut åt er läsare.

Visibly Clear Oil-free Make-up Remover

En lätt, uppfriskande och oljefri make-up remover som lätt tar bort alla spår av make-up, även vattenfast mascara, utan att lämna några rester eller fet känsla efteråt. Den rengör porerna på djupet för att ta bort olja och överskottsfett som kan leda till finnar. Huden blir ren och fräsch, utan några spår av make-up.

Visibly Clear Oil-free Facial Wash

Formulerad för att ta bort smuts, olja och orenheter som kan täppa till porerna. Den innehåller salicylsyra som effektivt bekämpar oren hy och hjälper till att ta bort döda hudceller och förebygga orenheter. Med regelbunden användning blir hyn renare och fräschare. Den är mild nog att användas varje dag, och är fri från tvål och alkohol.

Jag har själv använt ansiktstvätten varje dag i någon vecka nu, och jag kan meddela att den funkar mycket bra! Min hy är inte alls lika oljig som den var innan.

Vill Du att jag ska skicka hem några prover på dessa proukter till dig, lämna då en kommentar här nedanför med din mailadress så kontaktar jag dig!



 PUBLICERAT »  2010-06-27 @ 18:10:56 | KATEGORI » Allmänt | kommentera(1)

Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Kul med lite tips.

2010-06-30 @ 16:12:17
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0