100609

Hej!

Idag har jag jobbat min första arbetsdag på Kommunen. Var lite tungt att kliva upp imorse, och jag har varit jätte trött. Men det gick bra iaf :) Blev bjuden på kycklingsallad från Vikingen till lunch så det var ju inte så illa pinkat. Har iaf mest gått runt och kikat och försökt lära mig vem alla är.

När jag slutade blev det middagskäk, och sen la jag mig på sängen och kikade lite på internet. Då kommer baby in och säger att han ska fara. Faaan, jag hade ju glömt bort att han har fotbollsträning idag. Jag som har saknat honom hela dagen, så far han iväg :( Nåja, han kommer ju hem på ungefär en timme så jag får väl lov att överleva ;)

Jag har iaf vilat ett tag. När jag vaknade gick jag in i datarummet, för jag brukar alltid sitta vid Jannes dator när han inte är hemma. Och då såg jag denna lilla love-note som Janne lämnat:



Jag älskar dig sötnöt ♥

Jag har sagt det förut, och jag säger det igen; Jag har världens bästa fästman!

Ciaaao!
 PUBLICERAT »  2010-06-09 @ 20:15:48 | KATEGORI » Allmänt | kommentera(0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0