100608

Imorgon börjar jag jobba. Kommer bli tungt att kliva upp så tidigt, men man vänjer ju sig efter ett par dagar. Skönt iaf att jag börjar på en onsdag. Det blir ju som en mjukstart med 3 arbetsdagar, och sen helg :P

Och på måndag börjar älsklingen jobba. Han hade ju redan tackat ja till ett jobb, men idag har han varit på intervju på golfklubben och blev erbjuden jobb där. Och han ville hellre ha det jobbet, så han ska vara där till sista augusti. Tror dom arbetsuppgifterna passar honom mycket bättre faktiskt :) Vi får väl hoppas på att det blir en fin sommar så han slipper cykla till golfbanan i regnet :P

Haft en riktig slö-dag idag. Skönt att vila upp sig ordentligt innan man börjar jobba igen. Men har iaf haft besök av Johanna, Niklas och Theodor. Och sen kom även svärföräldrarna hit. Dom hade en kasse med mat med sig till oss med kött och lite annat smått och gott. Vi fick en grill, grillbestick, briketter och tändvätska av dom i förlovningspresent, men eftersom jag har en splitterny grill som jag har vunnit så lämnade dom tillbaka grillen och så fick vi välja något annat istället. Och jag sa då att vi önskade oss mat, för det är ju så trist att köpa det själv ;P Och av mamma fick vi 500 kr i present. Man tjänar ju fan på att förlova sig ;) Haha nä kanske inte, ringarna kostade ju 3000 kr. Men jag visste iaf inte ens att man brukar få presenter när man förlovar sig :P

På fredag är det dags för studenten. Både min bror och Jannes bror går ut, men eftersom jag inte direkt har någon kontakt med min bror så ska vi vara i Påläng. Jag ska vara chaffis åt Jonte. Måntro hur full han kommer vara? :P

Och på lördag har Jannes fotbollslag lagfest, och jag ska då vara barnvakt åt Teddan och Dexter för deras päron ska på 30-årsfest. Janne har köpt 8 öl och lakrits-sprit. Han har inte druckit sen i september, så jag gissar på att han kommer bli en del rund under fötterna :P Haha

Nä nu ska jag gå och torka håret, och sen krypa ner i sängen med min fästman och se Wallander.

Ciaaao!
 PUBLICERAT »  2010-06-08 @ 20:52:20 | KATEGORI » Allmänt | kommentera(0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0