100607

Gokväll!

Idag har jag varit på skolan och gjort slutprovet i Matte B, och jag klarade det! Så nu har jag betyg i Matte B också, så jag kan söka in till dom två utbildningar jag funderar på! Det känns så otroligt skönt!!!

När jag var klar där åkte vi till Haparanda. Där köpte vi färg till huset. Blir grått i vardagsrummet och en blå/grå färg i datarummet. Men det är ju som sagt bara tillfälligt, för nästa sommar ska hela huset tapetseras om.

Janne köpte sig ett par flipflops, och jag ett par tofflor att ha på jobbet. Och så köpte jag 2 par trosor, och Janne köpte lakrits-sprit.

Snart ska vi äta middag. Blir köttfärssås och makaroner idag. Mums! :)

Imorgon ska jag göra slutprovet i Naturkunskap B, sen är jag färdig med skolan för den här gången.

Ciaaao!

 PUBLICERAT »  2010-06-07 @ 18:24:37 | KATEGORI » Allmänt | kommentera(0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0