100602

Halli hallå!

Idag har solen visat sig från sin bästa sida! Jag och Janne tog oss en promenad till pappa för att hämta bilen. Och även Jonte kom dit. Först for vi på ICA och frågade efter banankartonger, men dom hade inga.

Sen for vi till huset och tömde dom sista skåpen, och körde sen lite grejer till pappa. Nu är det bara en säng och lite smågrejer som ska bort. Men sängen ska pappa kapa till ved, så han får fixa det i helgen.

Sen ska huset städas. Fy fan vilket jobb det kommer bli alltså :S Och när vi har städat så ska vi måla väggarna i vardagsrummet, köket, datarummet, och en fondvägg i sovrummet. Och nästa sommar ska pappa sätta in helt nytt kök, bygga en dusch i badrummet (den är just nu i källaren), och tapetsera om hela huset. Och nästa projekt efter det blir att byta panel på huset, och byta fönster och dörrar. Kommer bli najs när det är färdigt! :) Och eftersom det är pappa som äger huset, så är det ju han som betalar all renovering. Kan det bli bättre? ;)

När vi kom hem från huset såg jag att jag hade fått ett mms av Lisa. Deras bebis har äntligen kommit! Jag är så glad för deras skull :)

Nää nu tycker jag att Janne kan ta och komma hem. Han har varit borta sen 15-tiden, och jag saknar honom! ;P Tyvärr får jag vara ensam ett tag till för dom brukar basta och sånt efter träningen så det tar ju sån himla tid! Nåja, han måste ju få fara iväg och utöva sina intressen. Han var så glad nu när fotbollssäsongen börjat. Min sötnöt :)



Avslutar med en bild på Jeppe, Janina, Jimmy och Stefan utanför svärföräldrarnas bastu :)

Ciaaao!
 PUBLICERAT »  2010-06-02 @ 19:48:34 | KATEGORI » Allmänt | kommentera(0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0