100719

Halli Hallå!

I lördags var vi på IKEA och köpte oss en ny tv-bänk, eftersom den vi hade var för stor för vårt nya vardagsrum. Vi köpte även några tavlor, massa doftljus, en gardinstång och en rullgardin. Skulle ha lite mer grejer, men dom var tyvärr slut.

Har försökt hitta gardiner till vardagsrummet, sovrummet och datarummet. Men det verkar omöjligt. Har kollat på IKEA, Jysk, Repa, Lågprismarknaden, Ellos, Halens, Jotex m.m. Men jag hittar verkligen inga jag vill ha. Blir galen! Såg ju ett tyg på IKEA som hade passat, men såklart så var det utgående ur sortimentet och det fanns bara en liten provbit kvar :S

Har lunch om 10 minuter, och jag håller på att hungra ihjäl! Vet dock inte hur jag ska orka cykla hem, för benen känns som spagetti :S

Nåja, nu ska jag kika runt lite och se om jag hittar mig nå gardiner.


Ciaaao!




 PUBLICERAT »  2010-07-19 @ 11:51:45 | KATEGORI » Allmänt | kommentera(2)

Kommentarer
Postat av: bitte

Hej skulle du vilja rösta på min snygga sko i Nellys designa din sko tävling.

Skulle bli väldigt väldigt glad.



http://nelly.com/designyourshoe/?obj=anVSxMNG49hGJyuBNFQvjmqwnpKXz04OnPeYbpdUl9btwJu8O9qv#shoeGallery



Ps kan självklart rösta om du har ett eget bidrag.

kram Bitte

2010-07-20 @ 13:43:37
URL: http://www.lovemercury.se
Postat av: Johanna

Har du kollat Hemtex?

2010-07-20 @ 22:32:12
URL: http://paucisverbis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0