100708

Tjosan!

Är verkligen dött här på jobbet. Jag är ensam med Sanna här, ändå får vi slåss om samtalen :P Är knappt nå folk i hela byggnaden.

Igår när svärfar fixade elementen i huset så frågade svärmor och svägerskan om jag ville följa med till kyrkogården, så vi gick runt där och kikade. Såg Dessi's grav, och Mange's blivande grav. Var massa rosor där, eftersom hans begravningsgudstjänst var igår. Är så hemskt att se alla barngravar. Kan inte ens föreställa mig hur det känns att få ett barn som dör. Usch! :(

När jag slutar idag ska jag på ICA och hämta ut ett paket. Spännande att se om det är nå fina grejer :) Sen blir det fläskfilé till middag. Och efter det blir det en sväng till huset där vi ska dammsuga och skura, och torka i köket. Hann ju inte göra det igår.

Tror vi kör dit sängen och sånt imorgon. Hade ju varit bra att sova där hela helgen så Ronja hinner vänja sig att vara där till på måndag då hon ska börja vara ensam med Zelda där om dagarna när vi jobbar.

Nåja, nu ska jag fortsätta äta mina sura vindruvor och läsa lite bloggar.

Ciaaao!
 PUBLICERAT »  2010-07-08 @ 11:11:58 | KATEGORI » Allmänt | kommentera(0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0