100707

Hej allesammans!

Idag känns det ganska okej att jobba när det är sånt här väder, men självklart hade jag helst legat under täcket och myst hela dagen :P Janne är ledig idag, och det såg så skönt ut när han låg kvar i sängen när jag klev upp.

Igår målade vi klart det sista i huset. Känns skönt. Är spy-less på att måla :P Tur att det blir tapeter nästa sommar :)

Sen när jag har slutat och vi har ätit middag så ska vi fara och plocka undan målargrejerna, och torka av kaklet och bänkarna i köket. Svärfar skulle komma och byta termostat på några element, och förhoppningsvis har pappa redan lackat klart golvet. Sen är det färdigt för inflyttning :) Tror vi kör dom första grejerna på fredag kväll. Janne jobbar på lördag, så det försvinner ju ett par timmar där.

Hade ju dock behövt ta mig till IKEA. Behöver en rullgardin så man kan sova bättre om nätterna och slippa bli störd av ljuset.

Nåja, nu ska jag gå och se om det finns nå post att frankera :P

Ciaaao!
 PUBLICERAT »  2010-07-07 @ 14:06:36 | KATEGORI » Allmänt | kommentera(0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0