100113

Hej!

Jag lider av grym beslutsångest!! Min bror ska gifta sig i Malaysia i april, och flera från min familj ska dit. Jag har hela tiden tänkt att jag inte har råd, men idag sa pappa att han betalar. Great tänkte jag, men sen kom ångesten smygandes. Jag vill inte åka iväg 2 veckor utan Janne. Men eftersom vi inte har någon hundvakt så kan ju inte Janne följa med. Jag har suttit här för mig själv och grinat för att jag inte vet hur jag ska göra..Suck!




Idag har vi iaf haft hundvakt åt Ronja medans jag och Janne var till optikern. När han var klar där gick vi till Buketten där jag hitta massa fint. Sedan gick vi till Team Sportia och kolla på innebandy skor åt Janne.

Sedan for jag med farmor på VC, och efter det åkte vi tillbaka till Team Sportia och köpte skorna åt Janne. Sedan kom svärföräldrarna hit och drack kaffe, och Janne åkte sedan med dom till Påläng eftersom han har träning ikväll. Så jag är ensam hemma med odjuren till ca 21.00. Håller på att tvätta för fullt.

På fredag ska vi till Luleå. Eller jag iaf. Måste ju fixa hundvakt åt Ronja om Janne ska med. Men jag ska iaf dit och klippa mig och handla för mitt presentkort på Gina. Om inte Janne ska med så åker jag buss.

Janne var även och skulle hämta ut sitt pris han vann i Julklappspromenaden. Det stod att det var ett pris värt 100 kr på Burlins Bil, så vi tänkte att vi får väl nå onödigt som spolarvätska eller nått. Men när han kom dit idag så sa killen att man får ju bara nå skit för 100 kr där, så han skulle fixa så vi skulle få tanka för 100 kr istället. Så det var ju bra :)

Kan ju visa lite av mina nya kläder..

Cardigan med paljetter från Bubbleroom



2 st oversize toppar från Bubbleroom



Super skön topp från Halens


BH som var mycket snyggare irl än på bild! Även den från Halens.

Köpte mig ett par sjukt sköna mjukisar också, men dom är väl inte så mycket att se :P

Överraskade även Janne med att köpa honom ett par jeans och ett par mjukisar. Han var farligt het i jeansen. Han har typ världens sexigaste rumpa ;) Haha. Tror jag sagt 5-6 ggr att han är jäkligt snygg i jeansen ;P

Nåja, nu ska jag gå och sträcka ut ryggen i sängen en stund.

Ciaaao!
 PUBLICERAT »  2010-01-13 @ 18:48:24 | KATEGORI » Allmänt | kommentera(1)

Kommentarer
Postat av: Anonym

jävla gubb jäveln, nu ska han få höra. bet han till dig kan han bjuda oss alla för olof har knappt råd heller.

2010-01-13 @ 19:28:51
URL: http://fridadahlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0