100103

Gokväll!

Kan väl börja med att berätta om våran nyårsafton. Vi började med förrätt hos J & N. Där bjöds det på löjromstoast. Det var gott :) Tack!

Sedan åkte vi hem och fixade fläskytterfilé, potatisgratäng, svampsås och vitlöksbröd. Och det var sjukt gott! Köttet var riktigt mört!

Sedan la vi oss i soffan och mös. Och efter ett tag bestämde vi oss för att åka till Påläng. Där fick vi cheesecake till efterrätt, och så surrade vi och umgicks med folket där. Vi fick även veta att Janne ska vi farbror, för Jeppe och Sandra ska ha barn. Man blev ju en aning förvånad :P

Annars har vi väl inte gjort så värst mycket. Vi har sålt den gamla tv-bänken. Skönt att bli av med den.

Nu är Janne på innebandyträning, och jag är hemma med Jeppe. Han ska vara här i veckan, för han tar sig inte till jobbat annars när hans päron har semester.

Jag har bakat Silviakaka, såååå gott! Och nu håller jag på att baka Bergis. Vi har slut bröd, och det finns ju inget färskt på affärera på söndagar, så jag bestämde mig för att baka bröd istället. Och då fick det bli Bergis, för det vet jag att Janne tycker om :P Dock tycker nog inte hans mage om det, för det innehåller både mjölk och mjöl. Och hans mage tål varken laktos eller gluten, men han äter det iaf.

Jag och Jeppe har även spelat poker på Unibet, och jag vann en liten slant på en turnering.

Nåja, nu ska jag gå och baka ut bröden.

Ciaaao!
 PUBLICERAT »  2010-01-03 @ 20:22:39 | KATEGORI » Allmänt | kommentera(0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0