100206

Gokväll!

Igår åkte vi till Påläng med Stefan när han slutade jobbet. Där bjöds det på kreolsk fläskfilégryta, potatisgratäng och sallad. Och till efterrätt vart det fruktcoctail och vaniljvisp. Johanna, Niklas och barnen kom också dit så det var trevligt :)

Egentligen skulle vi åka hem på kvällen. Men vi hamnade i Töre där vi spelade pengapoker, och sedan sov vi i Påläng.

Idag har det varit grymt fint väder, och vi har varit i deras stuga. Hundarna sprang som galningar, så dom var helt slut när vi kom hem!

La ut min dator som jag fick på garantin på blocket idag också. Och nu är den såld. La ut den för 3500, och fick 3200 kr för den, och det är jag nöjd med. Jag tror faktiskt att han hade betalat 3500 om jag hade sagt att jag skulle ha det, men jag kände mig snäll ;P Tror inte den är värd så mycket mer :P Känns iaf skönt att veta att den inte ligger här och skräpar. Kommer shoppa massa fint åt Janne i Malaysia för dom pengarna ;) Haha

Nu ska vi se Melodifestivalen och äta godis :)

Ciaaao!
 PUBLICERAT »  2010-02-06 @ 20:01:18 | KATEGORI » Allmänt | kommentera(0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0