100201

Gokväll!

Idag har vi varit på skolan i ca en timme. Johanna var hundvakt under tiden. Sen har jag vilat. Kunde inte sova inatt för jag hade så jääkla ont i vänstra örat. Sen har jag varit på VC, där dom sa att jag har öroninflammation. Och så har jag ett märke på armen som dom inte vet vad det är. Ska iaf testa smörja med kortison och se om det försvinner.

Sen gick vi till stan. Först var vi på Synoptik där Janne valde bågar. Sen gick vi till Gallerian där jag köpte ett par skor. Och efter det gick vi in på banken för Janne behövde en ny bankdosa.

När vi var klara där började vi traska hemåt. Men jag stannade till på Coop en sväng och handlade lite. Dom hade billig lövbiff, så jag passade på att köpa två kilo :)

Sedan har vi ätit middag, som idag blev benfria kotletter och potatis.

Och min baby har varit jätte duktig och pluggat hela dagen. Han har gjort en hel veckas arbete idag. Jag är såå stolt över honom :) Du är bäst älskling ♥

Har nyss sett Familjen Annorlunda, och nu väntar jag på PH. Vette tusan vad som sker sen. Säkert se film och sen sova.

Kan ju slänga upp före och efter bilder på min snygging. Han bad ju mig raka bort hans hår för någon dag sen. Vart faktiskt ganska förvånad när han bad mig göra det :P Vart iaf 1 mm :P

Före - En väldigt trött men glad Janne, med lurvigt hår.




Efter - En trött och irriterad Janne som spelar xbox.







Nä, nu ska jag nog gå och se vad min baby gör. Hör att han sitter och sjunger i datarummet :P

Ciaaao!

 PUBLICERAT »  2010-02-01 @ 21:51:19 | KATEGORI » Allmänt | kommentera(0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0