100827

Min rygg håller på att gå av! Att sitta vid denna dator från 8 på morgonen till 16 på eftermiddagen är väldigt jobbigt för ryggen. Tur att jag bara har ca 3 månader kvar att jobba!

Det blev att fara på Kina och äta middag igår. Var riktigt mysigt, och gott! Åt som vanligt biff med bambuskott och champinjoner. Mums! :)

Idag på lunchen var jag och köpte en present åt min kompis son, för imorgon har dom namngivningskalas. Sen for jag på coop och köpte en påse med kexchoklad åt Agneta för att hon alltid låter mig sluta tidigt när jag jobbar med henne. Hon har tidigare sagt att hon dricker så mycket oboy för att hon är så sugen på kexchoklad, så hon vart ju typ överlycklig över sin lilla present ;)

Vet inte riktigt vad jag ska göra resten av tiden i helgen, för Janne jobbar. Får väl sova och se Unga mödrar ;P

Sen jag blev gravid så har jag samlat på mig en del vätska, så förlovningsringen är för liten. Så igår satte jag den på en guldkedja, och satte dit ett stort guldhjärta som symboliserar Janne, och ett litet guldhjärta som symboliserar bebisen i magen. Så då fick jag mig ett fin fint halsband istället :)

Nå nu ska jag försöka fördriva tiden så klockan blir 15.00. Skönt att sluta lite tidigare på en fredag :)

Ciaaao!
 PUBLICERAT »  2010-08-27 @ 12:50:04 | KATEGORI » Allmänt | kommentera(1)

Kommentarer
Postat av: Jacob

Hej Elina



Jag heter Jakob och har en websida som heter skraplotter.com Ser att du bloggat om skraplotter tidigare och undrar om du är intresserad av att göra det igen? Bloggar du om skraplotter.com kommer jag skicka dig två Trisslotter. Här har du en sida med instruktioner och kontaktdata http://www.skraplotter.com/gratis-skraplott/! Undrar du något är det bara maila mig/Jacob


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0