100804

God morgon!

Igår hade jag en hemsk eftermiddag!! Zelda hade tjuvätit resterna från potatisgratängen som stod på bänken, och det gillade inte hennes mage! Hon spydde, och spydde, och spydde! Över hela huset! På Ronja! Och i sängen! Och fy fan vad det luktade!

Tur att jag fick en trevlig överraskning av Phone House som kompenserade upp det hela. Dom har haft en tävling där dom hade formulerat sig jävligt dålig. Så jag har gnällt åt dom, och igår ringde dom mig och sa att dom höll med. Så bara för det så fick jag ett presentkort på 1500 kr. Och så frågade han "är du nöjd om du får det?". Vad hade han gett mig om jag hade sagt nej? :P

För presentkortet köpte jag denna telefon:

 

 

Har tänkt i flera månader att jag ska köpa den, så det var ju tur att jag väntade ;P

Idag ska jag och klippa mig på lunchen. Ska som vanligt till Emelie på Hår & Naglar. Hon är bäst :) Ska ju vara tärna på Johanna & Niklas bröllop nästa helg, så det kan ju vara bra att frisera sig lite innan :)

Ciaaao!



 PUBLICERAT »  2010-08-04 @ 09:21:24 | KATEGORI » Allmänt | kommentera(3)

Kommentarer
Postat av: Linnea

vad kul att vara tärna! vad ska du ha för klänning

2010-08-04 @ 09:50:06
Postat av: Elina

Dom ska ha rock-bröllop där allt går i svart, vitt och rött. Så jag ska ha en svart klänning, och en röd blomma i håret.

2010-08-04 @ 10:17:08
Postat av: frida

Kan inte du plz baka dessa gobitar? jag får typ abstinens! http://kalasgott.blogg.se/2010/march/ooooey-gooey-brownies.html#comment

2010-08-08 @ 21:39:47
URL: http://fridadahlgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0