Home sweet home!

Hallå i stugorna!

Är äntligen hemma i kylan! ;) Lurade älsklingen att vi hade missat flyget från sthlm, och att jag skulle komma hem mitt i natten. Så han blev lite förvånad när jag knackade på dörren ;P Men vi höll faktiskt på att missa de. Har nog aldrig sprungit så fort i hela mitt liv ;)

Efter ett dygns resande var det iaf skönt att komma hem och ta sig en dusch och sedan få lägga sig i sin egen säng. Somnade som en stock!

Har dock massa skavsår överallt så jag kan knappt gå! Och har ett på foten som svider som tusan så jag kan inte ha nå andra skor än foppatofflorna just nu :P

Älsklingen var iaf jätte fin i kläderna jag köpt åt honom :) Han fick 9 st t-shirtar, 3 par shorts, ett par skor, och en keps.

Jag själv fick en väska som jag tyckte var jätte fin! Ett par skor, ett diadem och ett armband. Fanns inte så mycket för tjejer där faktiskt. Det mesta hade blommigt mönster, och de är inte direkt min stil.

Nu har vi precis varit på en prommis och kollat på våran framtida bostad. Har även sagt upp lägenheten. Ska bli såå skönt att flytta till hus :) Jag är verkligen världens lyckligaste! Vi kommer få det så bra :)

Nåja, nu ska jag gå och pussa på min man. Sedan ska vi till Påläng och grilla.

Lägger upp bilder en annan dag :)

Ciaaao!

 PUBLICERAT »  2010-04-30 @ 13:30:19 | KATEGORI » Allmänt | kommentera(0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0