Brännblåsor

Till Linnea: Jag smörjer mig hela tiden med solskyddsfaktor 30, men ändå har jag nu fått brännblåsor på armarna :S

Till alla andra: Hej! :)

Solen fortsätter att steka! Är helt otroligt varmt och jag tror snart att jag avlider :P Igår var vi iaf till stranden:











På restaurangen vid stranden åt jag stekta nudlar med kyckling och grönsaker, och till det drack jag färskpressad ananasjuice. Det kostade totalt 12 kr. En del billigt ;P

Jag dricker ananasjuice varje dag. Såå jäkla gott med färskpressad! :)

Nu ska jag börja avsluta här och göra mig iordning för middagen ikväll.

Avslutar med en bild till min älskling ♥




Ciaaao!

 PUBLICERAT »  2010-04-19 @ 11:55:58 | KATEGORI » Allmänt | kommentera(2)

Kommentarer
Postat av: sis

Håll dig i skuggan ;)

2010-04-19 @ 11:59:23
Postat av: Leia ♥

Så fina bilder :)

2010-04-20 @ 18:03:38
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0