100408

Gokväll!

I lördags fyllde jag ju som sagt år, och presenterna bestod av pengar, en anatomisk kudde (har alltid så ont i nacken när jag vaknar), blommor, kokbok, biobiljetter, våffeljärn, och dessa 4 snygga klänningar som jag fick av älsklingen:

<- Den sista var dock rosa, men hittade ingen bild på den.

Dessa fina blommor fick jag av min bror Olof och hans tjej:




I söndags var vi i Påläng och åt påskmiddag. Det var gott, och man blev galet mätt :P

Måndag gjorde vi nog inget speciellt. På tisdag var jag och klippte mig, och nu känns håret jätte fräscht. Har sagt det förut, och jag säger det igen. Emelie på Hår & Naglar är bäst!

Efter klippningen var jag och hämtade ut ett paket från Lyko.se som innehöll massa solprodukter. Och sedan for jag hem, och så kom Johanna, Niklas, Theodor och Dexter till oss.

Igår var det onsdag och det innebär innebandyträning för Jannes del, och 2 timmar av tristess för mig ;P Var iaf och traskade på stan en sväng, och solade en stund också.

Skulle även haft besök av Lisa som skulle komma efter hon varit hos barnmorskan, men BM skickade henne till Sunderbyn för kontoll så hon kunde inte komma. Det var tråkigt, men tur att bebisen mådde bra iaf :)

Idag har vi mest myst här hemma, men har iaf hunnit med en promenad till min far.

Imorgon ska vi ta oss en promenad till ICA och hämta ut ett paket, och sedan ska vi gå till min mami. Dom har ju dock lovat regn till imorrn, men jag hoppas det inte stämmer!

På lördag ska jag göra högskoleprovet. Tredje och sista gången! Så det blir att stiga upp tidigt då, för provet börjar ju 8.30. Sen på kvällen ska vi gå på bio och se Remember Me.

Förresten, på min födelsedag fick en klasskompis från gymnasiet en dotter som ska heta Elina ;P Visste inte ens att hon varit gravid, men grattis till Linda och Danne iaf :)

Nu ska jag gå och kika vad baby gör..

Ciaaao!
 PUBLICERAT »  2010-04-08 @ 22:41:34 | KATEGORI » Allmänt | kommentera(0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0