oooops

Just ja, jag har ju glömt att berätta om hur det gick när jag skulle klippa Janne förra veckan haha

Han tyckte att jag skulle klippa honom med maskin, men eftersom jag aldrig gjort det så ville jag hellre klippa med sax. Efter ett tag gav jag upp eftersom han har så jäääkla tjockt hår och det tog en evighet att klippa med den ovassa saxen.

Så då tog jag med maskinen istället. Han ville ha den längsta längden som man kunde klippa med maskinen, tror det var 7 cm. Och när allt var klart så skulle jag bara fixa till pollisarna eftersom dom var lite långa. Så då tyckte han jag skulle ta med den kortaste längden som gick att ställa in. Och så fick jag hjärnsläpp och drar med maskinen långt upp på huvudet så det vart jätte kort där. Ni skulle sett Jannes min haha.

Så då var det bara att ta bort allt hår. Så nu är han snaggad. Det har hunnit växa lite, så det är typ en halv centimeter nu. Men jag tyckte faktiskt han passade i det. Jag kommer inte ens ihåg hur han såg ut med sitt långa hår. Baby var väl däremot inte så jätte sugen på att vara rakad, eftersom hans ärr syns då (han har fått en glasflaska i huvudet). Så nu ser han ut som en gangster ;) Haha. Han är faktiskt väldigt lik Wentworth Miller nu ;P

Nåja, det var allt jag hade att berätta idag :)


Ciaaao!
 PUBLICERAT »  2009-09-12 @ 13:29:20 | KATEGORI » Allmänt | kommentera(0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0