Dagen D

Idag flyttar vi in i lägenheten! :D

Var dit imorse, men då var inte målaren klar. Köket samt fondväggarna i vardagsrummet och sovrummet var ogjort. Men det skulle vara klart till kl 16.00. Eventuellt så skulle inte tapeten till fondväggen i vardagsrummet hinna komma idag, men isf skulle han komma och sätta upp den imorgon.

Jag har inte kunnat sova inatt. Jag sov ensam för första gången på väldigt länge, och så är jag så spänd inför flytten.

Annars så har vi mest gått och räknat ner dagarna. Varit några svängar till Tuulas hus och kikat hur det går med renoveringen.

I lördags bakade vi också. Janne gjorde kolakakor och jag gjorde banankaka. Janne var så söt. Han tog på sig förkläde och allt ;)


         


Där ser ni även hur korthårig han är nu efter mitt lilla misstag ;P Men ni måste ju erkänna att han är het, min snygging ;)

Och igår bakade jag ännu mer. Då gjorde jag mockarutor, snickerskakor, morotskaka och daimrutor. Jag satt inte ner en enda minut på 5-6 timmar. Fy fasen vad slut jag var efteråt. Men nu har vi fika att bjuda på i vårat nya hem iaf ;)


Åååh jag vill börja fixa i lägenheten nuuu. Ska bli skoj (men jobbigt) att få skruva ihop alla nya möbler. Vi har ju köpt ALLT nytt. Jag längtar nog mest efter soffan. Den är helt underbar ;D Och våran nya säng såklart. Åååh, jag är lycklig :D

Ciaaao!
 PUBLICERAT »  2009-09-15 @ 11:40:35 | KATEGORI » Allmänt | kommentera(2)

Kommentarer
Postat av: moonzanna

Hej !

Snälla jag behöver verkligen din hjälp !

Jag ska sjunga på ett modeevent imorgon onsdag och får välja helt fritt på låtar att sjunga och har då fått hjärnsläpp !

Det ska helst passa både unga och gamla och vara något välkänt.



Snälla bomba mig med låtförslag !!



Kram

2009-09-22 @ 14:09:01
URL: http://moonzanna.se
Postat av: AnnMary

Sv; Tack! :) På klippservice!

2009-09-23 @ 19:05:35
URL: http://annmary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0