090930

Goddag gott folk!

Vi hade ju som sagt inflyttningsfest i lördags. Det slutade i kaos. Först satt vi här, typ 5 pers, och tyckte att det var allmänt dött. Men sen började det strömma in folk. Och varken jag eller Janne kände ens en tredjedel.

Dom flesta var ju Kalixbor, så man vet ju vilka dom är. Men ingen av oss har ju någonsin ens pratat med dom där bratz killarna :P

När det var 30 pers här fick jag lite panik. Och då fick jag veta att det var 7 pers från ökx påväg till oss också.

Jag drog därifrån, och Janne fick slänga ut alla. Så kan det gå. Ska aldrig mer ha fest här! :P

Vi har förövrigt börjat se Prison Break. Jag är helt fast. Jag ville inte gå och lägga mig igår "kan vi inte se ett till avsnitt?" Men tillslut var jag tvungen att avsluta. Janne var så trött så han slockna i soffan :)

Nu sitter jag ensam i laggen och funderar på vad jag ska göra. Janne har åkt till Påläng, för han har innebandyträning där ikväll. Och Jonte kom hit på besök, så då passade han på att åka med honom när han skulle hem.

Känns lite konstigt att vara ensam. Han brukar ju bara vara borta i typ 2 timmar. Nåja, jag överlever nog ;P

Ciaaao!
 PUBLICERAT »  2009-09-30 @ 15:19:42 | KATEGORI » Allmänt | kommentera(0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0