090926

Goddag!

Jag är förvånad att mina läsare fortfarande hänger kvar trots att jag inte uppdaterat sen vi flyttade in :)

Har väl inte riktigt haft tid med bloggen. Usch vad det är jobbigt att flytta. Jag hoppas att jag bara behöver flytta en gång till i mitt liv, och då till ett fint hus! :)

Hur som helst så har vi typ världens finare lägenhet. Vi trivs jätte bra här :) Och tapeterna vart finare än jag trodde!

Vi har väl fått klart det mesta. Fattas gardiner i köket, och några tavlor, och kanske någon blomma också.

Vi hade säkert inte varit klara än om vi inte hade haft hjälp av Jeppe. Varken jag eller Janne har tålamod till att skruva ihop möbler, speciellt när det jävlas lite ibland. Men Jeppe var jäkligt effektiv och jag är evigt tacksam att han hjälpte oss :)

Och tur att pappa kom och hjälpte oss att skruva upp gardinstänger och lampor. Och tur att mamma hjälpte oss att bära grejer.

Vi har haft en hel del besök. Tur att jag bakade mycket fika ;) Linus har varit här 2 ggr (han gillar daimrutorna ;P).

Var riktigt skoj när Jimmy var förbi också. Så himla längesen jag såg honom. Vi fick oss många skratt, och han sa "jag har aldrig tidigare sett en fin lägenhet i Kalix, men den här var riktigt fin". Så det var ju kul att höra :) Vi satt också och prata om att vi borde åka på kryssning snart :)

Annars så händer det väl inte så jätte mycket. Vi har varit på Dexter's 1-års kalas. Söt ungen där :) Och så har vi bjudit Jeppe och Jonte på middag. Och så har jag varit några svängar på sjukhuset och hälsat på farmor. Usch, känns så jobbigt att se henne dålig ;/

Ikväll ska vi iaf ha inflyttningsfest. Jag har inte riktigt koll på vilka som kommer, men det blir nog skoj :) Har laddat upp med två flaskor rosévin, 3 cider, lite sprit och en flaska kissan minttu. Jag tror jag klarar mig på det ;P Haha

Nåja, nu måste jag gå. Slänger upp nå bilder på laggen här nån dag :)


Ciaaao!
 PUBLICERAT »  2009-09-26 @ 12:45:40 | KATEGORI » Allmänt | kommentera(0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0