090907

Hej allesammans!

Nu var det ett tag sen jag skrev. Har inget internet för tillfället. Bor ju hos pappa tills vi får lägenheten, och han har bara mobilt bredband på hans dator. Och den är oftast upptagen.

Vad har hänt sen sist då? Jag, Janne och Jeppe var till Haparanda för ett par dagar sedan. Först var vi på Jysk och köpte madrasserna vi beställt. Sen var vi på IKEA och köpte sängramen, och blommor, och tavlor och massa små tjaffs.

Det vart den här sängen tillslut..


När vi är på väg hem kommer jag på att vi inte kollade vilket mått vi tog på sängramen. Så självklart hade vi tagit en 160 cm istället för 180. Måttligt less jag blev då :P

Jeppe satt och var näst intill livrädd hela vägen, för det är ett dåligt hjullager på Audin så det skrapar som fan ibland ;P

Igår var jag med mamma till IKEA igen och böt sängramen så vi fick rätt storlek. Och så köpte jag nå små grejer.

Fy fan vad dyrt det är att flytta alltså. Nu är vi uppe i ca 30,000 kr. Men nu har vi allt utom gardiner till köket och vardagsrummet. Och så behöver vi väl säkert nån mer tavla och en hylla till datarummet.

Vill flytta in nu, helst nyss. Jag hoppas verkligen att dom har tapetserat klart till den 15e, annars blir jag LESS!

Nåja..Annars har jag inte gjort så mycket. Varit på AF och skrivit in mig där. Och sen har jag mest varit med Janne. Igår var han och tömde sin lägenhet på Porsön, så i veckan ska vi dit och städa. Är otroligt glad för att han flyttar därifrån. Usch vilket ghetto det har blivit alltså.

Idag skulle farfar fyllt 92 år, så jag och farmor var dit med blommor och en ljuslykta.

Har inget mer att komma med för tillfället. Tävlingen kommer upp någon annan dag när jag har mer tid.


Ciaaao!




 PUBLICERAT »  2009-09-07 @ 16:12:42 | KATEGORI » Allmänt | kommentera(1)

Kommentarer
Postat av: sandra

hej du har inte kontaktat mig med Nelly- vinsten :-)

2009-09-09 @ 18:19:29
URL: http://benjerryglass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0