Snart är helgen slut

Imorgon är det sista dagen på den här ledigheten. Känns som att jag varit ledig en evighet. Känns nästan som att jag är arbetslös haha.

Åkte från Janne vid 14-tiden idag..tror jag iaf, kollade inte på klockan..Vart iaf en sväng på Storheden. När jag var i Gbg så såg jag en kjol på Lindex som jag tyckte var fin, men ides inte köpa den då. Men nu köpte jag den minsann.

Efter det åkte jag hem igen. Regnade helt sjukt mycket, men när man kom fram till Kalix var det blå himmel och solsken :)

Nu har iaf sis och kidsen kommit. Alltid lika kul :)

Ligger i sängen nu och ska snart sova. Känns lite konstigt nu att sova i sin egen säng, och ensam dessutom. Även fast jag bara sovit i Luleå i två nätter. Tänk vad snabbt man vänjer sig vid att sova med någon.








Ciaaao!
 PUBLICERAT »  2009-05-24 @ 00:26:27 | KATEGORI » Allmänt | kommentera(0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0