Sjukstuga

Vid 01.30 vaknade jag i panik "jag måste spy!". Mindre trevligt.

Är hemma idag iaf. Det suger lite i magen, men har kunnat äta en omelett iaf. Vet inte riktigt vad jag har gjort, men har sjukt ont på baksidan av min högra axel. Vid vissa rörelser gör det så ont så jag vill skrika typ.

Var då ingen bra dag att vara sjuk iaf. Sandra ska ju ha drogutbildning för första gången, så jag hade behövt vara där och hjälpa till. Tur att Emelie kunde fara.

Vet inte vad det var med mamma idag. Först kom hon in och fråga om jag var sjuk. Jag sa då att jag mår illa, och hon sa att hon mådde också illa igår. Sen gick hon, och kom tillbaka efter typ 20 minuter och var helt vansinnig. Humörsvängningar som heter duga. Hur f-n kom hon in i lägenheten? Dörren var ju låst. Hmm..

Jaja, nu ska jag gå och se om jag kan fixa nå middag.

Håll tummarna för att jag kan jobba imorgon.

Ciaaao!
 PUBLICERAT »  2009-05-11 @ 16:05:01 | KATEGORI » Allmänt | kommentera(1)

Kommentarer
Postat av: Kashaya

Usch vad jobbigt att vara sjuk, hoppas du kryar på dig snart!

2009-05-11 @ 16:40:55
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0