Måndag igen

Jag gillar inte måndagar..Var galet trött imorse..Kan det kanske bero på att jag stängde ögonen vid 2-tiden..?

Nåja, har iaf haft en bra helg. Händer mycket spännande på Näsbyn. I fredags var det fjortisfest i grannhuset. 2 tjejer låg och rullade runt i lekparken och fotade varann, och vid 22.30 låg en kille och spydde på gräsmattan.

Och i lördags hade grannkärringen blivit dumpad, så hon slängde ut gubbens grejer från balkongen. Dator och allt sånt. Så då kom minsann polisen. Vilka människor det finns. Haha.

Eftersom alla andra verkar skriva om ESC så måste väl jag också göra det. Enligt mig är det en katastrof att Norge vann. Hur kan man tycka att den låten är bra?! Henke hade ju iaf en skön kommentar om finlands bidrag.

Jag - Det här låter ju typ dom E-type
Henke - Jag tycker han låter som en finsk Markoolio
Frida - Men Markoolio är ju från finland..?
Henke - Öhm, jahaaaa...

Vad sker i veckan då? Inget speciellt skulle jag tro. Liiiite skönt att vara ledig på torsdag. Har försökt få tag på chefen och höra om jag kan ta en semesterdag på fredag. Sandra är ju ledig då, och det verkar som att dom flesta här ska jobba in nå timmar så dom kan vara lediga. Känns inte så givande att sitta här ensam.

Ska iaf och äta på Valhall med mami på fredag kväll. Blir säkert gott. Sen kommer syrran och kidsen på lördag eller söndag. Blir himla trevligt.

Nåja, nu ska jag gå och se vad grabbarna gör.


Ciaaao!

 PUBLICERAT »  2009-05-18 @ 10:06:51 | KATEGORI » Allmänt | kommentera(1)

Kommentarer
Postat av: Cristel

åh tusen tack !

2009-05-18 @ 12:26:31
URL: http://cristelles.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0