Jag avlider..

Fy fan vilken huvudvärk jag har!

Har riktigt mycket att göra på jobbet nu för tiden. Hinner knappt med. Trafikskolan har kommit igång på allvar.

Man samtidigt blir jag inspirerad och imponerad av en del elever.  En del kommer hit och tar körkortet på 4 veckor, det är riktigt bra jobbat. Tänk om man själv hade sån kämparglöd. När ska jag komma igång med svenska kursen..? Egentligen känns den helt onödig..Men men..

Snart slutar jag, och då ska jag fara och hälsa på farmor. Var till henne i måndags också. Köpte 3 tröjor, ett par skor och massa sockar åt henne i Göteborg. Hon vart så glad :)

Nåja, på återseende..
 PUBLICERAT »  2009-05-06 @ 16:48:31 | KATEGORI » Allmänt | kommentera(0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0