Ingen rubrik

Ringde medicinmottagningen och skulle höra varför min läkare bytt medicin åt mig. Hon som svarade hade ingen aning, och bad mig ringa till Apotekets kundtjänst och fråga vad det är för skillnad på medicinerna. Och jag ringde, och dom svarar att min läkare förmodligen bytt medicin för att den jag fått nu är billigare, men att man inte ska hålla på att byta mediciner när man har epilepsi.

Så jag ringde tillbaka till medicinmottagningen, och då säger kärringen att om jag vill ha tillbaka min gamla medicin så får jag betala mellanskillnaden själv. Jag får alltså ingen rabatt som man normalt får när man handlat mediciner för över 900 kr. Suck, vilka idioter.

Min läkare har inte ens sagt till mig att han skulle byta medicin, utan det sa dom till mig på apoteket när jag var där och skulle hämta ut den.

Sen ringde jag till Luleå och skulle boka tid för att ta bort mina födelsemärken i ansiktet. Tog ju bort dom förut, men dom kom tillbaka. Och han sa att dom förmodligen skulle göra det, eftersom dom inte växt klart. Men det var fullbokat till den 18 juni, så jag skulle återkomma.

Passade också på att höra lite om vaccination till Thailandsresan. Blir rätt dyrt, men det är det väl värt. Man vill ju inte bli sjuk.

Tonade ju håret igår. Och lite klantig jag är då. Satt med färgen i, och så började jag prata med Linus på msn, så jag glömde bort tiden. Så jag satt med det alldeles för länge, så nu är det lite för mörkt. Nästan svart. Tur att det bara är toning så det blir lite ljusare efter några tvättar :)
 PUBLICERAT »  2009-05-14 @ 13:02:09 | KATEGORI » Allmänt | kommentera(0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0