F*ck

Har i ungefär en veckas tid suttit och väntat på att del 2 av Matthew Williamson's kollektion skulle släppas, idag 14/5.

Jag hade spanat in denna vackra skapelse



Och när jag nu går in för att beställa den står det  "Varorna har tagit slut under dagen". What?!

Fan vad less jag blev. Aja, då sparade jag ju 1500 kr iaf.

Vaknade vid 3 tiden inatt och hade typ panik. Jag trodde jag hade försovit mig, och jag fattade inte vart jag var. Jag kollade runt i rummet flera gånger, men kände inte igen mig. Kollade på klockan säkert 10 ggr, men fattade ändå inte att det var mitt i natten. Var totalt förvirrad.

Nåja, nu ska jag fixa lite fakturor här.

Ciaaao!
 PUBLICERAT »  2009-05-14 @ 09:55:14 | KATEGORI » Allmänt | kommentera(0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0