Avundsjuk?

Tänk att det finns tragiska människor som verkar vilja leva mitt liv. Beställer jag ett nytt puder så beställer hon ett likadant, bleker jag tänderna ska hon direkt göra det osv.

Har du inget eget liv?

Såg igår att nån idiot stått och färgat håret på min toalett, var en stor mörk fläck på golvet. Snyggt? Nej.

Kände av epilepsin ganska mycket idag. Det vart bara för mycket..

Player, jag? Pratar du om dig själv kanske? Det är väl ändå du som tappat räkningen på hur många du haft sex med. Haft nya varje helg osv.

Jag har tydligen lurat en person att bli kär i mig. Hur gör man det om jag får fråga..?








Ciaaao!
 PUBLICERAT »  2009-05-05 @ 18:24:11 | KATEGORI » Allmänt | kommentera(1)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ha ha, ja du bara fråga.. Men se det som det att du har någon som uppskattar dig och har dig som förebild ;) Irriterande ändå, jag vet. Har någon på min blogg som bara skriver elaka saker, anonymt, också skitirriteraden... Men men, vissa har löjliga intressen.

2009-05-06 @ 22:22:41
URL: http://siversson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0