Äntligen fredag

Grymt skönt med helg, eller hur? :)

Har fixat och donat lite i huset, så grymt mycket skrot det finns där. Nu känner jag mig helt slut typ.

La mig i sängen och tänkte sova en stund, då kom mamma in och fråga vad tusan jag höll på med. Sen sa hon "Herregud du är 23 år och ligger här som nån pensionär. Det var ju mer fart i mormor än i dig. Far nu ut och festa eller nå". Ska mammor säga sånt? ;P

Sen skrev Olof att han ville att jag skulle komma till Luleå och festa. Jag övervägde tanken, men tänkte att jag kör isf. Sen sa Olof att han bara bjudit dit min syster och hennes slav. Så då tappade jag suget. Givande att sitta 5 pers och festa? Jag trodde ju det skulle vara riktig fest med massa folk. Synd de.

Usch, vill typ spy. Det luktar sjukt mycket parfym i hela lägenheten. Och den luktar förjävligt äckligt. Typ gammal tant ;S

Har jag förresten sagt att jag var och klippte mig igår? Jag börjar bli senil tror jag haha..

Blev iaf grymt nöjd!! Fast det blir jag alltid. Tjejerna på KalixFrisörerna är kanon duktiga!

Så vad ska man göra ikväll då? Först fick jag förslag på hotellweekend. Det lät lockande, men har inte tid i helgen.

Sen kom en annan med förslag på middag på Valhall. Hade ju varit trevligt med en gratis middag, men eftersom jag verkligen inte är intresserad av människan så skippar jag det. Vill inte ge någon "falska förhoppningar".

Skönt att ha lägenheten för sig själv hela kvällen iaf..

För någon dag sedan fick jag veta att en person som varit min bästa vän i 9 år är gravid. Jag blev jääääkligt förvånad. Det hade jag verkligen inte trott. Det känns som att jag ligger efter..? Jag är iaf sugen på en liten knoddis ;)

Nåja, blev ett ganska långt och osammanhängande inlägg det här..

Kanske skiver något mer vettigt senare ikväll..

Ciaaao!
 PUBLICERAT »  2009-05-08 @ 18:16:21 | KATEGORI » Allmänt | kommentera(2)

Kommentarer
Postat av: Marielle

Just nu har du chans enatt vinna presentkort värda 500kr hos mig. Var med och tävla du med! Kram

2009-05-08 @ 21:19:22
URL: http://marielle.missworld.se
Postat av: Madicken -- Foto

Fin header :D

2009-05-10 @ 18:44:47
URL: http://metrobloggen.se/conlerc

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0