090527

Idag öser regnet ner. Trist? Njae. Sitter ju ändå inne och jobbar så jag överlever. Men hade gärna legat hemma i sängen med min prins bredvid mig och lyssnat på regnet. Var ju dock en fågel som viskade i mitt öra att det ska bli 25-30 grader varmt i helgen. Jag håller tummarna!

Igårkväll var jag med mami och sis och traskade i slalombacken. Liiiite stum i vaderna man blev då. Men Diva var överlycklig iaf. Hon sprang runt där som en jag vet inte vad.

Simon var så jäkla söt igår så jag smälte rejält. Fast han är ju alltid söt, men igår charmade han mig extra mycket. Och pussar får man också ;)

Nä nu vart jag på mys-humör. Vill ha en kram. Nu. Helst nyss.

Ciaaao!
 PUBLICERAT »  2009-05-27 @ 10:51:09 | KATEGORI » Allmänt | kommentera(0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0