Tandläkaren

Sov dåligt som fasen inatt. Och jag har ringt och pratat med Jonny kl 02.15, men jag kommer inte ihåg det. Skumt.

Har iaf varit galet trött hela dagen. På lunchen for jag in till stan. Bokade en tid hos tandläkaren, fick komma dit 15.30.

Jag gnisslar så mycket med tänderna när jag sover så jag har nött ner flera av mina tänder. Tandläkaren sa att hon inte kan förstå att jag kan bita ihop käkarna så hårt när jag sover. Men mamma brukar ju säga åt mig att det knakar i munnen på mig när jag sover för att jag gnisslar så hårt med tänderna.

Hon slipade iaf ner en tand så att den inte skulle bli mer nött. Och sen fyllde hon igen en tand där jag lyckats bita bort en liten bit. Och hon var ju tvungen att bedöva när hon skulle slipa. Så jag har gått runt här i flera timmar och varit helt bedövad. Fasen vad obehagligt det är. Man har ingen känsel i halva munnen.

När jag hade varit där for jag till Uggle. Papi erbjöd sig då att betala tandläkarkostnaden och gav mig hans visa kort, men jag hade ju redan bett dom skicka hem en faktura.

For iaf till farmor och var där i 1 ½ timme ungefär. Inte varit där på hela veckan så hon hade ju sååååå mycket att berätta. Hon pratade utan avbrott i en timme typ. Så söt hon är. Jag älskar verkligen min farmor!

Jag trodde vi hade boxning idag, men Frida har då inte sagt nått, så jag antar att det var inställt eller nå?

Imorrn är det fredag. Ska bli skönt med helg faktiskt. Ska och äta på stan imorgon med Emma, och så kanske Sandra skulle komma också. Kul kul :)

Men nu ska jag iaf lägga mig i sängen och kika runt lite, kommer förmodligen slockna tidigt.

Den här låten lyssnar jag på varje morgon när jag åker till jobbet ;P Tycker den är sååå jäkla skön!





Ciao Bella!
 PUBLICERAT »  2009-03-05 @ 20:36:06 | KATEGORI » Allmänt | kommentera(0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0