Snart helg

Min telefon ringde konstant heela tiden igår. Var hur många som helst som var intresserade av både tv'n och soffan. Fick sålt båda. Trodde inte jag skulle få 5000 för tv'n, eftersom dom flesta som hörde av sig ville pruta. Men jag fick 5000, så det kändes bra. Fick det jag ville för soffan också..1500 kr..Helt okej med tanke på att den kostade 1995 när jag köpte den för snart 1 år sen ;P

Så nu när jag fick lite extra pengar så gjorde jag slag i saken och beställde ett par Lacoste skor.





Tyckte dom var grymt snygga! Och inte så farligt dyra heller, 950 kr. Om 3 dagar skulle dom komma. Hoppas dom passar :)

Var på gymmet igår också. Körde kondition i 40 minuter, sen var jag less.

När jag kom hem såg jag Semestersvenskar. Så jäkla sköna grabbarna var, skulle ragga brudar haha.

Imorgon är det fredag, och då ska vi ha riktigt kul ;) Jag ser verkligen fram emot en trevlig kväll. Tråkigt dock att det är Emmas sista arbetsdag ;/

Nu har jag nyss varit på "utvecklingssamtal" med en gubbe som kom hit för att höra hur personalen har det. Vilken underbar människa! Honom skulle man haft som pappa!

Nu ska jag gå och dricka lite varm choklad.

Ciao Bella!
 PUBLICERAT »  2009-03-12 @ 13:35:42 | KATEGORI » Allmänt | kommentera(0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0