Snabb (osammanhängande) uppdatering

Igår började vi som sagt flytta in i nya lägenheten. Galet mycket grejer. Det är kaos där inne just nu.

Snön vräkte ner hela kvällen. Jag har ont i ryggen av allt bärande av tunga grejer. Men FAN vad snyggt det blir i våran nya lya!!

När jag öppnade ögonen imorse fick jag lite panik och tänkte "vart fan är jag" haha. Liiite trött kanske? Var iaf riktigt skönt att lägga sig i sängen igår efter en välbehövlig dusch. Somnade nog direkt jag stängde bambiögonen ;P

Henke började jobba 05.30 imorse, och jag är riktigt förvånad över att jag inte vaknade när han klev upp. Men han har ju fått stränga order om att han ska vara TYST på morgonen. För man vill inte väcka en sovande Dahlgren ;)

Förövrigt så har min mobil DAMP! Jag behöver en ny SNARAST! Går inte att ringa eller nå (just nu iaf).

Ska bli skönt när vi fått lite ordning i laggen. På lördag ska vi iaf till IKEA, och sen på kvällen blir det inflyttnings/födelsedags fest. Jag fyller ju som sagt år på fredag ;P

Just ja, min syster är inte speciellt medveten om vad det kostar att "leva". I förrgår sa hon "vi måste ju skaffa ett ica-kort där vi kan sätta in typ 300 kr var varje månad så vi kan köpa mat" Både jag och Henke utbrast "300 KR?! Det kommer behövas minst 1000 kr per skalle". Ni skulle sett hennes ansiktsuttryck haha.

Nej nu måste jag ringa och boka lite halkbanetider.

Ciao Bella!
 PUBLICERAT »  2009-03-31 @ 10:08:28 | KATEGORI » Allmänt | kommentera(0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0