Män som hatar kvinnor

Har precis varit på bio, filmen var helt okej..

Innan filmen var vi och käkade pizza på Trocca. Henke verkade vara på dåligt humör, för han sa inte så mycket ;P

Annars har jag bara jobbat idag. Var till stan på lunchen. Svängde förbi Waressi och köpte en sallad. Så säger snubben som jobbar där "Herregud, du blir bara snyggare och snyggare för varje gång jag ser dig..har du träffat nån kille än?" Ojoj vad jag skratta haha..Vad heter han egentligen? Har alltid kallat honom "kompis" ;P

Fick mina älskade Lacoste skor igår. Dom var liiiiiite för stora, så jag skickade tillbaka dom idag så skulle dom skicka ett par nya i en mindre storlek. Så kommer dom säkert vara för små. Skulle inte förvåna mig.

Bläää, känner mig inte alls på blogghumör. Känner mig inte på humör för någonting alls.

Imorgon ska vi iaf till Luleå. Först shopping. Måste köpa någon fin vårjacka. Börjar väl bli dags att hänga undan dunjackan nu kanske? ;P

Efter det blir det tatueringsmässan. Ska bli riktigt skoj :) Kanske man skaffar sig en till tatuering? Har 2 st på lager som jag vill göra. Återstår att se hur det blir med den saken.

Nå nu ska jag gå och tvätta bort sminket och sen lägga mig och se ett GG avsnitt och sen sova. Blir att åka tidigt imorgon, så det gäller att somna i tid.






Ciao Bella!
 PUBLICERAT »  2009-03-20 @ 23:13:40 | KATEGORI » Allmänt | kommentera(0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0